ראשי » טיפים » פרגולת אלומיניום או פרגולת עץ – אחת ולתמיד, מה עדיף?

פרגולת אלומיניום או פרגולת עץ – אחת ולתמיד, מה עדיף?

בכל קיץ מחדש אתם חושבים להתקין פרגולה, אך בפועל לא תמיד קל לכם להחליט מה יתאים לכם? יש לכם דילמה בין האפשרות של פרגולה אלומיניום ובין אופציות אחרות? עניינו במאמר שלפניכם ותוכלו לבחור, אחת ולתמיד, האם אתם מעדיפים פרגולת אלומיניום או פרגולת עץ.

פרגולת אלומיניום – היתרונות והחסרונות

בשנים האחרונות אנחנו רואים שלא מעט אנשים בוחרים את האופציה של פרגולה אלומיניום. אפשר גם להבין מדוע, שכן יש כמה יתרונות בולטים לפרגולות כאלה. למשל, העובדה שניתן לעצב אותן בדיוק כמו שרוצים. חומר האלומיניום הוא חומר עמיד ביותר וגם ניתן לצבוע אותו בצבעים שונים. לכן, בין אם חלמתם על פרגולה שתהיה מאוד גדולה ובין אם אתם מעדיפים משהו קטן יותר. פרגולה אלומיניום זו אפשרות שכדאי לקחת בחשבון. מצד שני, חשוב גם להתייחס לעובדה שיש כמה חסרונות בולטים לפרגולה שעשויה מאלומיניום. למשל, העובדה שהיא צריכה גם תחזוקה, ותחזוקה זה אומר עבודה. האלומיניום הוא אומנם חומר נהדר וחזק. אך הוא עלול להחליד במקומות שונים ולכן חשוב מאוד לתחזק אותו כמו שצריך.

פרגולת עץ – למי זה יכול להתאים?

האפשרות השניה לעומת פרגולה אלומיניום שאנשים רבים חושבים עליה – היא פרגולה שעשויה מעץ. במקרה הזה חשוב לקחת בחשבון את השאלה – מאיזה עץ בונים את הפרגולה? שכן יש אפשרויות שונות. מה שבטוח זה שהעץ חייב להיות כמה שיותר חזק ויציב. כך שאפילו אם נחבר אליו רצועות שנועדו עבור אימון TRX ומישהו יעשה אימון בעזרתן. הפרגולה עדיין תחזיק מעמד. יתרון משמעותי שיש לפרגולה שעשויה מעץ, זו העובדה שהיא נראית טבעית ויפה. משמעות הדברים היא שפרגולה כזאת יכולה להשתלב בצורה מושלמת בכל גינה או חצר, כך שזה עוד נקודה שרצוי לקחת בחשבון.

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לפרגולה לבית? השאירו פרטים

פרגולת אלומיניום או פרגולת עץ – כמה באמת תשלמו?

קשה לדבר על הדילמה בין פרגולה אלומיניום ובין פרגולה מעץ ולא להתייחס, בין היתר, גם למחיר. על מנת שתוכלו להבין כמה אתם עומדים לשלם על הפרגולה, יש כמה נתונים שחשוב לקחת בחשבון. למשל, מה יהיה גודל הפרגולה שבה אתם מעוניינים? והאם תבחרו את הפרגולה הכי יקרה שיש? זה ברור שבין אם אתם חושבים על פרגולה מעץ ובין אם זו תהיה פרגולה מאלומיניום, יש מחירים שונים לחומרים מאיכויות שונות. מעבר לכל אלה, כמובן שגם השאלה מאיזו חברה תזמינו את שירותי בניית הפרגולה והתקנתן תשפיע על השאלה כמה באמת תשלמו בסופו של דבר. לא בטוח שלפנות אל החברה שאצלה התעריף הוא הגבוה ביותר זו הבחירה הנכונה. לכן יש מקום להשוות מחירים ולהבין מראש לאיזו הוצאה כלכלית אתם עומדים להיכנס בהקשר של הפרגולה.

איך לבחור חברה מקצועית לבניה והתקנת פרגולה?

בחרתם האם אתם מעדיפים פרגולה אלומיניום או פרגולה שעשויה מעץ? אתם מתלבטים בידי מי תוכלו להפקיד את המשימה? אפשר להבין את הדילמה שלכם. האמת היא, שדווקא בגלל שיש היום כל כך הרבה חברות שעובדות בתחום הזה בישראל, לא קל להבין בידי מי נוכל להפקיד את העניין. מעבר לשאלת המחיר, שזו שאלה חשובה לכל הדעות, יש טעם לבדוק עוד כמה דברים. למשל, האם החברה שאליה אתם פונים מומלצת על ידי לקוחות אחרים? האם אנשים שכבר הזמינו מאותה חברה פרגולה כזו או אחרת באמת יצאו מרוצים? חשוב שתעשו את הבירורים האלה, כי בסופו של דבר, למה שלא תקבלו תמורה מלאה למחיר אתם עומדים? הבטיחות – הן בבניית הפרגולה והן בהתקנה שלה, זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי להתפשר עליהם. לכן שווה לברר מראש הכול וכך להבטיח שבאמת תצאו מרוצים.